luni, 10 martie 2014

Gingerata by Body

Am afirmat intotdeauna ca am sa recomand doar ce eu experimentez si mi-a facut bine.Tuturor celor care mi-au solicitat sfatul mai ales in privinta unui regim de slabit,i-am indrumat ca imediat dupa trezirea de dimineata,chiar si inainte de a merge la toaleta sa bea un pahar de apa simpla la temperatura camerei...
  Asa cum suntem invatati(ma rog! unii, adica cei mai multi,sper ..)sa ne spalam fata,ochii si dintii in fiecare dimineata,tot asa organismul nostru are nevoie sa fie spalat si pe interior !!
  Apoi la circa 15-20 minute este binefacator pentru noi sa bem un alt pahar cu apa calda(nu fierbinte,max 40 grade) cu zeama de la jumatate de lamaie(recomandat pt incepatori) ..eu demult insa folosesc o lamaie intreaga..despre beneficiile acestei combinatii puteti citi aici:
http://www.doctorulzilei.ro/apa-cu-lamaie-are-proprietati-miraculoase-opt-motive-pentru-care-medicii-o-recomanda/
  In acest post,voi arata cateva tipuri de limonade pe care le consum In fiecare dimineata,sau gingerate cum le numesc eu pentru ca am adaugat in plus si nelipsitul ghimbir...

                                                Lamaie cu turmeric si ghimbir


Lamaie,ghimbir si cuisoare

Aici eu am folosit 2 lamai si o bucatica mai mare de ghimbir,cantitatea fiind pentru 2 persoane 



Lamaie,ghimbir si menta



Pofta buna <3







2 comentarii: